::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Sunday, February 28, 2010

::mood yg x tentu::

gilek r smalam..mood aku nk update blog..
jap lagi die nye loading tu da leh wat aku sampai dapat cucu r..
tenet mlm td series lembab tahap cipan mondok nye..
tensen mak tau..
smalam kul 1pg rse lapor sgt..arghh..cne nk wat ni..
da cam org giler da..
pastu aku g dapor..wat air milk tea lipton..
pastu ats die aku siram ngn whipped cream pastu tabur ngn milo
nye powder..sedap banget..lapo kn..
pandai2 r cari ape yg ade n boleh dibuat..
ni da die..pastu mam ngn roti vanilla..kenyang mak tau nyah..
hahaha...
pastu try lagi log in blog ni..pastu da bkk kat 
new post x bole..peh..mmg geram sgt..
pastu trus tutup...tdo...zzzz...

smalam ari ahad..tp juz dok uma je..
mlm tu ade gak jumpe fara..tp da settle everythg..lega deh..
siang tu aku gdo ngn si chenta..
die janji nk dtg uma,pastu lame aku tnggu x dtg2..
upenye die tetido..peh,mmg panas je ati aku ni..
mmg la..
aku nye baran lgi teruk dr die r skang..aku pn xtau 
cne nk control..sian die..
tp padan muke die gak..mmg die salah..
 haha..jahai x si cinnonet..kunci mulut die cam tu..
kamu tidak boleh bersuare si chenta..
haha..mmg aku suke buli die..tp die ske sbb
kadang2 pangai aku cam bdk2 giler die ckp..ngee
haha..si cinnonet..pembuli yg sangat kejam..
haha..
saje je..n de truth is i love him so damn much!!

si cinnonet : sayang,baby suke la cubit sayang..lgi2 kalau pijak 
kasut sayang yg putih tu..nape ek sayang??
si chenta : ah , ko mmg suke buli aku kn..tp x pe baby..wat la lg
byk2 kali..siap baby nnti..(cam ugut )
si cinnonet : yeke..takut nye dgr..and trus ktawe sampai bergolek2
kat jalan highway kulai..
si chenta : ( wat muke yg tahan geram )..x pe2..tnggu jek.....

mmg aku ngn si chenta slalu cani..aku x takut pn ngn die..
tp bile time die nye mood ngh x ok..aku diam jek..
mls nk kco..sampai die nye peod habis..hehe..
k la..aku da merepek cam mak petom da..
cani la klu da kebulur..
si cinnonet mau cari mknn dlu..
chill!!!

0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger