::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Friday, March 5, 2010

::lalallala::

cinnonet suke sgt tag word kat bwh ni..ni si cinnonet
dpt kat salah satu blog yg cinnonet lupe nme die..
Bounce

1.  bekas kekasih saya adalah :
-manusia jugak 

2.  saya suka :
-makan ais :)
  
3.  saya sedang mendengar :
-lagu melly + bunyi kipas bilek saya

4.  kawan-kawan baik saya :
-mereka semua yg sayang saya

5.  saya tak faham :
-kenapa suare saya tak best :(

6. saya kehilangan :
-rambut saya yang dulu :(

7.  ramai yang berkata :
-kenape ko ni kurus sgt?hehe

8.  makne name saya :
-yang saya tau cahaya jek..ngee

9.  di sesuatu tempat , seseorang sedang :
-x de orang kat cni..saya sorang jek kat dlm bilek..

10.  cinta itu adalah :
-laugh,smile ngan moyok..kan?

11.  saya akan cuba :
-naikkan berat 5kg..:)

12.  ayat "selamanya" membawa maksud :
-sesuatu yg kekal

13.  telefon bimbit saya :
oh,itu adalah bf saya jgk..

14.  bila saya terjaga dari tdo :
-ala,kenape la aku x tdo awal semalam..ngantuknye..

15.  saya paling meluat apabila :
-ade orang yang rse die terlampau bgus..eii,nyampah..

16.  pesta / parti adalah :
-tpt tuk org yg x tau nk pegi mne lagi..

17.  haiwan paling comel yang saye pernah temui :
-monyet

18.  peringkat umur yang paling menyeronokkan bg saya adalah :
-bila saya da dpt ape yg saya nk dlm idup..

19.  hari ini :
-geram sbb 4 jam hp terkunci kat dlm bilek..

20.  malam ini saya akan :
-update blog la..

21.  esok pula saya akan :
-ikut mak shopping kat tesco yang br bukak..hmm

22.  saya betul2 inginkan :
-berjaya dan kebahagiaan..

23.  ketika anda lihat anda di depan cermin pagi ini :
-erm..kenape x gemok lagi ni..

24.  pusat membeli belah atau arked permainan :
-bila ade yang ajak dan bila ada sen..ngee..

25.  makanan barat atau jepun :
-sapu je semue..

26.  bilik yang terang atau gelap :
-terang sbb x leh tdo dlm gelap..:(

27.  makanan segera adalah :
-bile tepakse mkn jek..

28.  ayat terakhir yang anda katakan kepada seseorang :
- 'ye la mak'

29.  siapa yang anda nk tag :
-si chenta and gedix team..

30.  mungkin anda patut :
-tido skang..zzz..



 k..chill!!

0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger