::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Monday, April 9, 2012

::hari yang menguji::

salam...morning allsss....
baru jek balek kerja di pagi hari...semalam memang hari yang amat2 menguji kesabaran sangat2...tengahari pegi wat hiv test,,,then orang yang nak hantar wardrobe untuk my room call..dia cakap dalam pukul 2 dia sampai..hahhh,,,kelam kabut..nseb baek cepat proses buat test tuh..
then terus lari balek rumah,,kosongkan bilik,,,after da settle with wardrobe,,terus pegi rumah raa..untuk mintak dia jadi saksi bujang aku...da pegi pejabat umno kat ctu,,dia tak terima pulak..kata diorang aku bukan area sini..area gelang patah...sakit hati mak ni nyah oiii...
then anta raa balek,,terus pegi kedai gambar cuci gambar kek,,trus anta kat kak ziziey..tempat aku order kek kahwin..da bagi dia detail yang aku nak..ala2 arabian..

then balek...rehat jap,,malam nk pegi kerja jatuh tangga pulak...kaki terseliuh..bengkak,,menangis dekat chenta hati..then dia hantar pergi kerja sebab tak boleh drive..

alahai,,apa lah nasib...semua sebab darah manis kot..eh yeke..hehe..



big hugssss..


0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger