::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Sunday, May 27, 2012

:: sunday and single ::

hallamak!!! nervous yang amat...this week is the last week for me to being single...
walla walla...
 next sunday mmg aku da jadi wife orang..hah,,are you series??!!
takut ada,,kelakar ada,,seronok pun ada..
yang penting dis week kena dan haruslah diisi dengan aktiviti yang aku suka puas2..
minggu single aku nih...!!!



enjoy enjoy jugak kan..tapi persiapan pun kena jalan jugak...
mintak mintak la semua berjalan ngan lancar nanti..amin...

friends,,,,i need you doa...please...

0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger