::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Wednesday, December 2, 2009

geram thp cipan!!

sumpah mlm ni mmg aku grm ngn chenta aku..die jnji ngn ak nk dtg uma aku awl..tp x dtg..die pegi jumpe member die..bikin mto die tu..x abis2 mto..ble aku da mrajuk,,br nk dtg uma aku..
parent aku msti r notice aku gdoh ngn die..da aku yg kne mrh..pndai tul die acting dpn my parent..cm innocent je mamat ni..geram seh..rse nk melalak je..sbb skang aku n0tice die da laen since die stat kje br ni..salary die pn mkin ok..tp jgn r blagak gemok oi..syg tau tak baby geram skng ni..eeiii!!!


cni la klu aku da mrh..pening tau pkir die ni..hope we will be okay 2morrow..n mood ak pn da stabil..to gemok , sori x lyn time dtg uma td..spe soh degil..i already mention to u,dont come to my house 2 night..but u very2 degil..so,,padan muka..luv u sayang..

0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger