::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Wednesday, December 9, 2009

a lot of things..

arini byk gak bnde yg aku bejaye buat even aku lom kje lg kn..atleast x de r
tgk tb,mkn,tdo..
1st aku jumpe elena,,mntk opinion dier..bingung deh klu pkir sorg2..ask her opinion
bout job in singapore..n the answer she not suggest i work at singapore..
erm mmg pun wat i think is the same way she think..nway thanx elena..
then,,byr bil broadband abah,,balek uma edit si chenta punye resume..
die da kne stat cr kje laen bcoz tmpat die kje skang da truk..da nk shut down..
nsib baek byk offer kje dr kwn kitorg..
mlm,,aku ajk si chenta mkn burgerking..lgpun aku tau die mmg lapar..
byk yang kitorang bebelkn..temasukla kne dgr keluhan die psl environmnt kat tempat kje
die skang..sayang,,im a good listener rite??
tak ape,,sbr je la sayang..


         

lpas da knyang melntak,,aku ajk si chenta pegi amik wall kat uma fara..
esk aku nk bwk wall tu jumpe cousin aku..
cntek smenye..
lega..

moodku berada dlm keadaan stabil...

0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger