::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Wednesday, December 30, 2009

::yeah..at last..berjaye wat azam::


new year da nk dkt..
tnggal bpe jam agi ni..
aku da tanam azam seh..aku hope sgt ape yg aku tnm
tu dpt nnti..pelan2 kayuh..

plan aku for 2010..and azam aku b4 my 23rd befday..

1-aku nk dpt kje tetap..yang long term..n klu bole aku nk aku syg
kn kje tu sgt2..so msti akan lme kn..
2-hope taun dpn si chenta soh mak die dtg minang aku..bkn pae..
mak aku pn da bising..ble nk ade ikatan..si chenta juz nk ade 
kerjaye tetap dlu..so,,hope rezeki die melimpah next year kn..amin..
3-aku nk bli kete..klu x aku,si chenta..yang pnting salah sorg msti kne 
ade transport..ssh la asyik pkai abah nye kete je..
4-nk naek 5kg taun dpn..aku ade mkn product mayfirst tu..
hope tu leh tlg aku..aku nk gemok!!!!!
5-aku hope biz yang aku plan nk wat tu mnjadi kn..
x nk la hangat2 taik ayam..n aku nk ade 
org yang support aku..mak,abah,adik,sayang..plz support me..
6-aku nk bela rambut aku jadi pnjang balek..aku rindu
rmbut aku yang lme..si chenta pun suke..
7-aku nk g penang taun depan..sian aku x pnh bejalan g sne..
8-hope si chenta n aku mkin hepi..
9-x ingat..nnti update..
10-nnti update..
 




0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger