::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Sunday, January 3, 2010

::3rd day in 2010::


risau dan takut tuk berjalan pada tahun 2010 ni..
risau kn bnde2 yang aku sndri x nk terjdi kat life aku..
takut if life aku taun 2010 ni mngecewakan aku sndri,
n takut aku kekurangn senyuman..
elakkan la semua tu..amin..
aku nk sgt taun ni diisi pnuh ngn senyuman aku n org2
yg aku sayang..mak+abah+adek+si chenta+cousin+
bff aku+kwn2 aku+jiran2 dan semua la
yang ade kne mngena ngn aku..
amin..ya allah,jauhkan bende2 yang x diingini..

tapi aku tension sbnrnye..aku still x kje lg ni..
ptt ke aku kje part time dlu..
tp aku rse idea tu pun ok coz dr aku boring
duk uma..baek kje dlu cam tu..
lgpun aku ade schedule aku sndri taun ni..
aku susun tuk life aku meriah n diisi penuh taun ni..
aku plan nk g klas wat cupcakes..aku minat sgt..
hope bnde tu pun leh wat part time aku nnti kn..
aku leh wat servis kat bhgn jb ni..
n aku pun ade plan nk biz bju kat tenet..
juz online..n baju tu kbanyakan nye aku nk bli
kat sgpore..aku da survey design die mmg cantek..
tp aku kne cr pat yang jual borong nye..hope fara leh tlg aku..
tp passport aku yg ilang tu pn lom wat g..
ble ntah nk wat..
aku da wat report polis,tinggal cop pengesahan jek..
bile da settle passport tu,aku kne kje tuk cr modal
tuk plan biz aku..hope ok..


smlm pun hang out ngn nabila..ktorg lepak kat jco cs..
discuss gak psl cupcakes ni..plan nk wat ngn die..tp ktorg duk jauh..
die kat kg melayu,aku lak skudai..
cne tu???




 
ni si chenta yang take pic..die boring semua
org x layan die..sian die..heh..

 

 kitorg kenyang sgt ari tu..si chenta bli donut
byk..x abis,wat balek uma..pastu g mkn 
bubur kat sentosa lg..haha..mkn mkn n mkn..

arini aku+mak+abah+si chenta mkn ayam panggang
yg si chenta bli kat ayamas..sdp..
thnx sayang..luv u..
kau+aku+arguing mmg x boleh dipisahkan..
itu da lumrah org yang couple msti
ade gadoh pnye kan..
tp aku tetap sayang kau sayang..!!!
 



h a p p y k e ? ?

0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger