::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Sunday, January 10, 2010

weh giler ar..
cepat giler da nak masuk 11 ari kat tahun br
2010 ni..laju sgt2..mmg pkai gear 5 ni..
aku takut..takut x tercapai ape yg da 
aku brangan tuh..kehkehkeh..



eh,aku rse cam da lme je x hang out 
ngan blood2 aku..
ape kabar korg sme..mira,ina,bila,fara,shaf,
azma,nadia,ah,rmai la..
just in touch kat facebook jek..
nseb baek ade mukabuku tu..klu x mmg la
sepi dunia..
nnti la bile da dpt kje and da free leh la kua
ngn dorg..ngumpat2,gosip2,ketawe
sampai tetelan tekak sndri..mmg bes kan klu skali
skale kua..dpt input baru..
hah,shaf..ko nye idea tuk game for the girls only
tu mmg bes..x tepikir lak kn..n the boys 
pening pkir what the issue we talking about
in our post in facebook..
bes..even si chenta pun x tau..
sebok tanye..ngee
tp smlam rmai gak yang da tau..so,shaf tukar
game..
tukar,the girls everyday kene teka warne 
underwear or boxer yang bf kite pakai stiap ari..
juz tulis warne n tepek kat our girls wall..
mmg bes..laki msti pening..
tp klakar gak kdg2..x de la sampai ilang idea nk 
bebual..shafrina elena,,idea tu mmg pentol 
and best..




0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger