::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Wednesday, January 6, 2010

::saya sayang a***::


sedih,pening,bingung..??ntah??
x tau ape yg leh describe kn my feeling right now!!
x tau cne nk xplain..tp kdg2 bile sumthing
yg mmg x bole describe kn mmg sakit kn..
kne tnye dri sndri jek..kne rungkai kn sndri..
sme sndri..
tp bile ade sum1 yang mmg dikalangn org yg kite syg jgk..
cne nk luahkn..
aku sayang kn sme org kt sekeliling aku..
semua..semua aku syg..
tp ntah..ape kite rse klu org tu ssh nk brubah 
exactly cam yg kite nk..at least skit..pergi ke +ve
thing..not to the -ve way..arghh!!
cne plak kalau org tu x sedar dri..
terase dri die mkin baik,makin adil,makin muda..
spe yg ptut dipersalahkn..spe??
kadang2 kawan mmg akan jadi lawan..
byk rosakkn prangai org..knape perlu
ade kwn2 cam tu..klu aku,mmg aku campak dorang kat 
tebing yg tinggi sangat..bia dorg rse
hasil da rosakkn jiwa n prasaan org laen..
kawan2 yang cam tu mmg x patut ade..dorg buduh,
bengap and sengal pada aku..
klu la aku leh jumpe and cakap ngn dorg 
soh pkir hal sndri jek kan bgus..x yah mnyebok 
kat bnde yg x patut..
kalau la boleh kan??
boleh ke??tp serius mmg aku kdg2 pkir ke ctu..
buduh la org2 tu!!!sengal!!
sian kat org2 yang au sayang..
tepakse diam and biarkan je..abistu nk wat cne agi..
x kn la org tu x pkir yg die da sshkn rmai org..
susahkan coz pkir psl die..
pkir cne nk settle kn bnde ni..
kite yg stress pkir..
tp tuan pnye bdn tu slambe je cam x  de prasaan..
kadang aku rse die selfish..
plz la tuan punye badan tu sedar ckit..
org2 rmai sayang kat die..
dan x nk bnde buruk mkin byk jd..
so,,tolong la ko sedar k..
kite x bole pkir nk kejar dunia je telmpau sgt..
akhirat pn kite kine pkir gak..
cne lg nk soh tuan punye badan tu sedar..
saya sayang a***..plz..


thnx kat si chenta ade bile aku perlukan die..
thnx sayang..
sayang kene tau yang baby x nk sayang jd cam tu gak k..
sbb sayang termasuk org2 yang si c!nnonet sayang..
so plz sayang,ingt k..
nway,,thnx sayang..u always here if i need u..
sayang kau sampai mati..



look at dis can make me laugh again..so funny..


m o o d : s a d , t e n s i o n..

0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger