::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Tuesday, January 12, 2010

::busan,pening::

oh cinnonet..nape kamu skrang ni..
x dapat kje lg ni..da busan,da buring..
smalam??x de g mne2..
ikut mak g uma mokde..teman mak
jumpe akak kesayangan die tu..ikut je la kan..
mmg dr dlu jd driver cik eton(mak saya)..
tp saya sayang mak saya..
mlm??
mkn tiramisu yang aku blaja wat tu..
yes,aku da pandai wat..
tu kan fvourte kek aku..
tiramisu ngn cheese kek..mmg sdp..
tp hepi sbb da pndai wat..yummy..

arini??
same..busan..tp ina,mira ajk kua jumpe gouri kat ss..
aku mmg ar nk pegi..
lme da x jumpe si gouri tu tp....
nxt time kot..
lgpun x bes,,org yang slalu sponsor tu lom gaji lg..
haha..sape agaknye org itu..
org itu adalah si chenta..
hope korg jgn hepi sangat k jap lg..
nnti aku jeles tgk pic korg nnti..
to mira n ina,sori tau x join..
nxt time kte kua k..nway,mis my gedix fren..


 ni la gedix2 tu..

mira pun da nk bnti kje..die nk cr kje laen..
die stress ari2 wat account..
lme2 kpale pn leh jd botak ek 
klu ngadap tu ari2..
hope die dpt kje nnti..
ina,still kje kat spital tu..
tp sabar tnggu cik adi balek dr kursus..
pas ni cik adi montel tu jd pak polisi..
kawan2..spe yg ade saman sme bg kat 
adi k..nnti dpt diskaun..ngee..
ina,sabar tau..sian die..mis sgt ngn adi..
yelah,da lme x jumpe..
tepon pun susah kn..tepon org laen yg pgg..
sian die..tp ina,,aku ade..dun worry k sayang..

td ina smpat bg nasehat kt aku..
"bijan,kalau da mizi slalu dtg uma,cpt2 la kawen"
hehe..bkn x nk,tp slow2..si chenta nye ekonomi pn
x ok sgt skng..kje die lom stabil lg..
si chenta ngah smangat kompol duet skang ni..
pelan2 k sayang..
baby tau sayang nk angkat kete dlu kan..
x pe..slow2..pelan2 kayuh..
lgpun br 23 la..hehe..bdn pun cam 12 lg ni..
so,tak riso sgt..  
hehe..ok..nk maman..daa




0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger