::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Thursday, January 21, 2010

::insaf::

smalam kul 10 mlm aku grak g felda keratong
kat pahang..tok sdare aku meninggal..
die xcident 2 bulan lepas..xcident mto ngn mto..
yang lnggar dorg tu bdk yang x de lesen..pastu bwk lak mak die kt blakang..
mak die x de pape..juz luke ckit2 je..
tp sdare aku yg pempuan koma coz ade drh beku kat kpale..
2 bulan lebih gak die kat spital..
maghrib smalam die hembus kan nafas akhir die..
innalillah..
tp bdk and mak bdk yang lnggr sdare aku ni 
lngsung x g jenguk..pdhal die slh..
bkn nk mntx maaf ke pe..
tu yg tok su aku x puas ati,,skg kes peguam..
yela..dak tu x de lesen..pastu lnggar org..
then x tnjukkn btg idung lnsung..
sungguh kejam kan..
tp da la psl tu..bile tgk org yang da x de cam tu,,
trdetik rse insaf kn..tp biase la manusia..
x lme..3 ari msti da lupe..da x takut..buat jht balek..
tul x..npe la prlu cam tu kan..tp mmg 24 jam kat bdn kte ni
setan ikut kn..mne x bnde jht tu dtg..
hmmm..
ni sbnnye sdare belah abah aku..
semue banjar..serius,,aku rse tepinngir giler dok ngn dorg..
ye r..muke aku lgsung x de cam org banjar..
pastu ckp banjar langsung x tau..
tp mmg abah x nk ajar..aku pn x tau knape..
bes tau dgr dorg bebual..hehe..
aku ni sbnrnye darah campuran peranakan pelekat+banjar..
tp bnyak ke belah mak aku,,peranakan..x de lnsung iras abah..
cme aku kening ngn bibir je la ikut abah..hehe..
yg laen sme ikut mak..org ckp klu ank 
pempuan ikut muke mak mmg panas kan..
mmg pun..hehe..no comment..

balek dr uma tok su tu,,trus g muadzam..
mmg da dekat pn..g sne,,amik adek,,
die cuti sminggu..
hope die x bnyak buli aku sbb aku da 
rasuah die nk wat kn cupcakes tuk die..hehe..
tp mmg da niat pn..die pn lom pnh rse kn..
nnti bile aku da wat,aku share pic kat cni k..hehe..
k la..layann..
si c!nnonet mau tdo..ngantuk and capek banget deh..
chill!!

0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger