::hi everyone::

>>ni adalah kisah si c!nnonet yang x penah sempurna..
laugh tuk bende yang kelakar,yang wat hati kite menggelegak..
smile tuk bnde yg best yang wat kite sentiase senyum..
moyok tuk bnde yang x bes..yang wat kte moyok and moody..
ape2 pun ni la kisah ku..if anyone we're offended by my
words,a thousand apologize k..tp ni blog aku..aku punye pasal nk tulis ape k..sape2 yang tak suke,shuhhh!!..tapi spe yang ske welcome to my lyrics in my life..chill!!!

Wednesday, January 13, 2010

::kawan vs lawan::

hati melonjak bile kite ade kawan2 yang sayang kat kite..
sentiase ade..so,,kite x yah risau if we need sum1 
can make us happy..
yes,friend..buddies..



aku pun ade..tp series kite akan hepi giler
sbb kite ade kwan yang bes,yang sporting..
yang paling bes klu satu kpale ngn kite kan..
tp must be remember..
kite merancang,tp tuhan yang tentukan semuanya..
mmg ati and jiwa kite nak kan kawan yang baek
semua..yang ikhlas giler..
tp kawan leh jd lawan..
msti dlm 100 tu ade 20 yang otak die mengong ckit..
slalu jeles ngn kite...and slalu nk kite jatuh..
mmg ramai kawan yg cam tu..
tp dorg ni dlm diam je wat dajal kat kite..
kat depan kite baek..pijak biawak pun 
x mati kan..tp blakang..cam setan..
kawan pun ramai yang akan jatuhkan dri kite..
dan ade gak kawan yang akan bangunkan kite balek
bile kite jatuh..
so,kite sndri yang kne pndai pikir and pandai pilih..
aku???
aku rse mmg aku da pandai nak pilih..
pandai nk bezakan org tu baek ke x??
kan?
yelah,umur aku da 23..makin tue..
so many type of person yang aku da jumpe..
so,,pandai-pandai la ea..
tp sbnrnye org yang paling kite leh
percaye is our family..
family kite x kan jatuhkan dri kite kan..
yang itu kite da x yah risau..
kite kne risau pasal nk pilih kawan yang tul2 ikhlas..



erm..aku rse aku ade kawan2 yang leh
aku share semua..thanx guys..
u're rock..luv u guys..

0 comments:

Post a Comment

.:silent mode story and no ending:.

© 2011; Cinnonet | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger